Düşük Maliyet

Bir işyerinin klasik bir ticari yazılımı kullanabilmesi için:
- Ticari Yazılım Lisansı
- Sunucu (Server): Ticari yazılımın çalışacağı güçlü bir bilgisayar
- Yedekleme Ünitesi: Harici bir disk veya ayrı bir sunucu
- Güç Kaynağı: Elektrik Kesintilerinden etkilenmemek için
- Çok Şubeli İşletmeler için yüksek Upload ve Download kapasitesine sahip bir Internet Hattı
- Sunucuların ve yazılımın versiyon ve güvenlik güncelleştirmeleri: Teknik bir eleman veya dışarıdan destek
- Sunucunun kullandığı elektrik miktarı; güçlü sunucular çok daha fazla elektrik harcamaktadır
- Sunucunun bulunduğu ortamın iklimlendirilmesi
- ...
Yukarıda listelenen maliyetler yerine, sadece:
- Dia Ticari Yazılım Lisansı
- Internet Hattı: Standart bir ADSL, Kablo Internet ya da 3G modem bağlantısı
DİA Sunucuları donanım olarak, günümüzün en hızlı teknolojilerini sürekli takip etmektedir. İşiniz büyüse ve işlemleriniz artsa bile her zaman hızlı bir şekilde çalışmaya devam edebilirsiniz. Donanıma, güncellemeye para harcamayın; o işi zaten biz yapıyoruz.
KLASİK OTEL YAZILIMLARI İÇİN GEREKLİ OLAN SİSTEM KURULUMU YAKLAŞIK MALİYET TABLOSU
350 odaya sahip 20 kullanıcılı bir sistem için ihtiyaç olan donanım ürünleri
Ürün Tanımı - Yaklaşık Miktar - Yaklaşık Maliyet (Kdv Hariç)
TOPLAM : 35.650 USD
350 odaya sahip 20 kullanıcılı bir sistem için ihtiyaç olan otel yazılımı maliyeti
Ürün Tanımı - Oda Sayısı - Yaklaşık Birim Fiyat - Yaklaşık Tutar (Kdv Hariç)
TOPLAM : 14.000 USD
TOPLAM GENEL MALİYET : ~49.650 USD (Kdv Hariç)
DİA OTEL YAZILIMLARI İÇİN GEREKLİ OLAN SİSTEM KURULUMU YAKLAŞIK MALİYET TABLOSU
350 odaya sahip 20 kullanıcılı bir sistem için ihtiyaç olan donanım ürünleri
Ürün Tanımı - Yaklaşık Miktar - Yaklaşık Maliyet (Kdv Hariç)
TOPLAM : 16.300 USD
350 odaya sahip 20 kullanıcılı bir sistem için ihtiyaç olan DİA Otel Yazılımı Maliyeti
Ürün Tanımı - Kullanıcı Sayısı - Tutar (Kdv Hariç)
TOPLAM : 16.750 TL (~9.250 USD)
TOPLAM GENEL MALİYET : ~25.550 USD (Kdv Hariç)
FİYAT FARKI : 49.650 $ – 25.550 $ = 24.100 $
