İş Hayatında Yeni Bir START !

Logo Start

START ile tek bir yerden işletmeniz ile ilgili detayları takip ederken iş yükünüzü hafifletmenin ve kârlılığınızı izlemenin keyfini yaşayın...

START ile satış, stok ve maliyet gibi kritik bütün işlemlerinizin takibini, kontrolünü ve analizlerini kolaylıkla yapabilirsiniz. İşlerinizde zaman tasarrufu sağlayacağınız gibi, işlerinizi kolayca takip edebilirsiniz.


Logo Start Görsel

START Alın, Güç Kazanın!

  • Start ile çalışmaya kısa sürede başlar,
  • İşlerinizde zamandan tasarruf eder,
  • Maliyetlerinizi azaltır, kazancınıza kazanç katar,
  • İşletmenizin anlık durumunu kontrol edebilir,
  • Hizmet kalitenizi yükselterek,
  • Müşteri memnuniyetinizi artırırsınız.

Kimler için START ?

Tek kullanıcılı, küçük ölçekli işletmelere ve şahıs firmalarına yönelik bir çözüm olan START, günlük işlemlerin daha etkin ve verimli bir şekilde izlenip yönetilmesini sağlıyor.

Emlakçılar, sigorta ve seyahat acenteleri, yapı malzemesi satan firmalar, danışmanlık firmaları, dershaneler, parfümeriler, büfeler ve oto galerileri gibi farklı alanlarda faaliyet gösteren şahıs firmaları START ile tüm işlerini yönetebiliyorlar.

START’ın Pratik Fonksiyonları ile Hızınıza Hız Katın

Kısa sürede çalışmaya başlama ve kullanım kolaylığı:
  • Kullanımı kolay arayüz
  • Kart oluşturma sihirbazı
  • Sık kullanılan kayıtlar ile hızlı veri girişi
  • Otomatik kayıt ekleme
  • Kolon gizle/göster özelliği ile size özel ekranlarda çalışma
İşlerinizde zaman tasarrufu ve artan verimlilik:
  • Toplu işletmeler (fiyat, KDV güncelleme, faturalama, onaylama...)
  • Excel ile veri aktarımı
  • “Raporlarım” seçeneği ile sık kullandığınız raporlara kolay ulaşım
  • Webmaster ile web sitesi oluşturma
Logo Start Broşürünü indir.
Logo Start
Broşürü İndir.
Artan denetleme ve izlenebilirlik:
  • Firma durum penceresi
  • Esnek ve kolay raporlar
  • Etkin stok yönetimi
  • Siparişten başlayıp ödemelere kadar izleme
Maliyetlerinizde artan kontrol:
  • Müşterilerin ödeme ve risk takibi
  • Kredi kartı işlemleri
  • Taksitli satış takibi
  • Harcama takibi, fatura ödeme
  • Banka, kasa ve çek/senet
  • İndirim, masraf ve promosyon uygulamaları